شرایط شروع پارکور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شرایط شروع پارکور
نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1390
بازدید : 550
نویسنده : مبین ورزنده


برای شروع پارکور به شرایط زیر توجه کنید.

1- اولین شرط علاقه به پارکوره،

اگه کسی علاقه داشته باشه گام اول رو برای شروع برداشته.

2- یه خورده دل و جیگر که خدا رو شکر همه دارن.

3- خلاقیت و روحیه شاد.

همین

دیگه بقیش به عهده مربیه.

شرایط ثبت نام داخل باشگاه:

1- اگر سنتون زیر 18 ساله ، رضایت والدین مهمترین شرط برای ثبت نامه و

فرم رضایت نامه باید توسط والدین امضا بشه.

اگر هم سنتون از 18 سال تجاوز میکنه ، میتونید فرم رو خودتون امضا کنید

به هر حال فرم باید امضا بشه.

2- عکس و فتوکپی کارت ملی هم که همه جا باید همراهتون باشه

دیگه شرط خاصی وجود نداره

                                         Good Luck


 

 

  آدرس باشگاه داخل اراک: 

  اراک ، میدان حافظیه، جنب آموزش و پرورش ناحیه یک، باشگاه ورزشی فاتح خیبر.

  روزهای زوج ، ساعت 21/30 - 23 




:: موضوعات مرتبط: Other , شرایط شروع پارکور , ,
:: برچسب‌ها: ثبت نام , باشگاه پارکور , پارکور اراک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
erfan در تاریخ : 1393/11/2/4 - - گفته است :
سلام من به مدیریت 5 مرداد زنگ ردم گفتن دیکه کلاس های پارکور بر گزار نمیشه.....لطفا راهنماییم کنید واگه میشه بگید باشگاه فاتح خیبر فقط همون یه تایمو داره.ممنون
پاسخ:خب ترجیحا شما با شماره ای که در مطلب آخر پست میکنم تماس بگیرید تا اطلاعات کامل رو دریافت کنید

/weblog/file/img/m.jpg
سعیده در تاریخ : 1391/10/16/6 - - گفته است :
سلام
من علاقه دارم دل و جراتم دارم روحیه و انرژی و خلاقیت و ................
دارم
اما خوب نمیدونم اراک اموزش بانوانم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه راهنماییم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام . بله امکانش هست که شروع کنید تمرین البته به تازگی این امکان فراهم شده. فقط لطفا با شماره ها تماس بگیرید تا کاملتر راهنمایی بشید. ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: